CRÍTIQUES

VALORACIÓ
8
atrapats al mirall
Publicat el: 26 de gener de 2016
CRÍTiCA: Infàmia
Amb la vertiginosa escriptura dramàtica que el caracteritza, Pere Riera explora, a Infàmia, l’ofici del teatre i el benefici de l’espectador, en un trajecte endimoniat entre l’assaig i la ficció, amb uns esquitxos de crua realitat i unes gotes de trucs ben disposats. Amb tot plegat Riera pasta una textura dialògica dúctil i potent que entra i surt d’algunes escenes de Hamlet que assagen una i altra volta els aprenents d’intèrpret: una camaleònica Anna Moliner, que va fent créixer la seva vocació actoral davant la irritada exigència de la mestra i diva, una molt ajustada Emma Vilarasau que ofereix, en mans de Riera, un recital d’ajustada i convincent actuació. Li dóna la rèplica un indolent Francesc Ferrer, i Jordi Boixaderas duu la trama al paroxisme amb la seva enorme capacitat de fer senzills els reptes interpretatius més anfractuosos. Un fluït desplegament de lluminoses actuacions al servei, justament, de l’ofici actoral.
CRÍTIQUES RELACIONADES / Infàmia
TÍTOL CRÍTiCA: Actuar de veritat
PER: Pep Barbany

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Exercici teatral íntim que no aspira a remoure amb la mateixa intensitat que les altres peces de Pere Riera
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Una cruel lliçcó de teatre
PER: Toni Polo

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Una aguda mirada al món del teatre
PER: César López Rosell

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Per què existeix el teatre?
PER: Marc Sabater

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Un gran paper per connectar amb el gran públic
PER: Christian Machio

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: UNA LLIÇÓ DE BON TEATRE
PER: Ferran Baile

VALORACiÓ
10
TÍTOL CRÍTiCA: Entre l’eufòria del desig i la frustració de la realitat
PER: Andreu Sotorra

VALORACiÓ
10