CRÍTIQUES

VALORACIÓ
8
Un Pinter molt pinterià i ple d’interès
Publicat el: 20 de juliol de 2014
CRÍTiCA: Vells temps
Pinter dibuixa sovint el record i fa que incideixi en el present. Aquí, un matrimoni rep l’amiga de la dona a qui fa potser més de vint anys que no veuen. L’evolució dels records destaparà un pou de melangia de records i oblits.¿Quina va estar la relació entre els tres?¿Quines conseqüències pot tenir aquesta trobada? L’espai escènic ens anuncia des del començament que allò no serà el que podria semblar, tot està horizontalment espaiat, l’escenari és una gran tira horizontal i a cada banda hi ha un dels membres de la parella mentre que l’amiga que els visita és enmig. Tot es mou entre una angoixa densa i una lleugera comèdia, però els tres actors ho fan tant bé que tot resulta creíble, tant Silvia Bel com un excel·lent Carles Martínez, com Miriam Alemany, tensen els diàlegs per a produïr l’efecte pinterià d’ironia, humor amagat, enigma… Un Pinter molt pinterià i ple d’interès.
CRÍTIQUES RELACIONADES / Vells temps
TÍTOL CRÍTiCA: Món interior
PER: Joaquim Armengol

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Inevitable joc d’hipòtesis
PER: Núria Cañamares

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Harold Pinter en estat pur
PER: Toni Polo

VALORACiÓ
6
TÍTOL CRÍTiCA: La boirina del passat
PER: Núria Sàbat

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Brillant e inquietant Pinter
PER: César López Rosell

VALORACiÓ
10
TÍTOL CRÍTiCA: Sergi Belbel conta les pauses de Pinter amb passes en un escenari d’andana de tren
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Pinter encotillat
PER: Teresa Ferré

VALORACiÓ
6
TÍTOL CRÍTiCA: Pinter maliciós
PER: Víctor Giralt

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Pinter lucha contra la escenografía
PER: Elisa Díez

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Sergi Belbel ha aconseguit interpretar la difícil partitura pinteriana
PER: Aída Pallarès

VALORACiÓ
8