CRÍTIQUES

VALORACIÓ
10
NO ESTÀ TOT PERDUT
Publicat el: 7 d'octubre de 2019
CRÍTiCA: Falaise
Assistir a un espectacle de la companyia Baró d’Evel és endinsar-se en un univers d’una poètica pertorbadora, d’una tendresa impactant que unifica animals i persones, d’una duresa impregnada d’humor i d’una plàstica, una musicalitat i un moviment potents i corprenedors.
Deprés de Bèsties, un espectacle de carpa, amb Là la companyia tornà a entrar en un teatre, com ara amb Falaise, que a Barcelona es va estrenar al Grec 2019 i ara hi torna al Teatre Lliure de Montjuïc. No sorprèn però satisfà veure a cada funció la sala plena a vessar, el públic vibrar i al final aplaudir entusiasmat dempeus. Demostra que el personal s’engresca amb propostes escèniques gens convencionals si se li dóna l’oportunitat de veure-les i viure-les. Falaise és sens dubte una vivència. Una experiència artística, sí, però sobretot vital. Bella, primària, esperançadora.
No sé quin és el ressort que dispara dins meu com a espectadora, però em quedo absolutament emocionada i no paro de reviure’l després en la memòria.
Mentre hi hagi gent com en Blaï Mateu, la Camille Decourtye i tota la seva troupe que facin aquestes coses i persones que ho vagin a veure, no està tot perdut.
CRÍTIQUES RELACIONADES / Falaise
TÍTOL CRÍTiCA: Una lluminosa intempèrie
PER: Ana Prieto Nadal

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Tímida esperanza
PER: Jordi Sora i Domenjó

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Blanc trencat, negre esperança
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: L’altra cara del blanc
PER: Andreu Sotorra

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Visual poetry with a topical twist
PER: Alx Phillips

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Un espai per somniar
PER: Francesc Massip

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Emocions a prop de l’abisme
PER: Manuel Pérez i Muñoz

VALORACiÓ
9