CRÍTIQUES

VALORACIÓ
7
Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
Publicat el: 12 d'octubre de 2013
CRÍTiCA: B. Flowers
Hi ha alguna cosa en comú entre les flors que llueixen les activistes de
Femen i les de l’espectacle B. Flowers? Penso que sí, perquè tant
unes com altres, comporten un signe de denúncia de l’opressió que pateix la dona.
En el seu últim espectacle, Marta Carrasco utilitza les flors com fil
conductor d’un relat que parla de bellesa i de mutilació, de frescura i de grisor.
I ho fa amb un seguit d’imatges que tant enamoren per la seva plàstica colorista,
com pel seu colpidor contingut.
La creadora, fidel a un llenguatge
que la caracteritza i que es situa entre la dansa teatre, denuncia la
dificultat que pot comportar el fet de ser dona, com també el de ser flor, i
troba un punt de comparació entre les flors tallades, quan deixen de fer olor, i
el de dones que han estat silenciades.
Amb el suport d’un adient muntatge musical, que inclou cançons com Ron con Coca Cola i fragments operístics,
Marta Carrasco, Anna Coll i Majo Cordonet, construeixen, amb convenciment, un
món frenètic i histriònic, on l’exageració conviu amb el petit detall i el
moviment grandiloqüent s’alterna amb el diminut gest.
Enmig d’aquest univers femení només hi té cabuda la veu d’un home, Joan Salvat-Papasseit,
com un petit homenatge a un poeta que ha sabut tocar l’ànima d’una dóna que
tant sap provocar com entendrir.
CRÍTIQUES RELACIONADES / B. Flowers
TÍTOL CRÍTiCA: Atrevida, atractiva i compromesa
PER: Núria Cañamares

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Carmen del Val

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Mireia Izard

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Francesc Massip

VALORACiÓ
10
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Ferran Baile

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Música amable, quadres angoixants
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
8