CRÍTIQUES

VALORACIÓ
8
Manierisme bastard
Publicat el: 3 de juliol de 2015
CRÍTiCA: Vorònia
Un metafòric descens a l’infern que
s’acompanya d’una estètica neobarroca densament guanyada. Viatgem
entre el llenguatge profètic de l’Antic Testament’, Dant (és clar),
o ja més en clau contemporània tocs del pertorbador surrealisme
vermellós de Lynch, tret tant irrenunciable a l’estil La Veronal. En el
pla del moviment regna l’estranyament d’un cos aliè a les seves
pròpies reaccions, una sensació difícil de pair que qualla dins la
proposta des dels primers moments. Descàrrega d’arel clàssica en el pla musical, tot ben compassat al conjunt, fent lliga també
amb l’alienant ambientació sonora. No es pot negar que l’artefacte
escènic té una brillant personalitat que ens permet elevar-lo a
l’Olimp dels encàrrecs d’inauguració del Festival Grec malgrat,
fins i tot, que la potència decaigui un poc durant la segona part.
CRÍTIQUES RELACIONADES / Vorònia
TÍTOL CRÍTiCA: Fuego bendito
PER: Jordi Sora i Domenjó

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: ¡Larga vida en el infierno!
PER: Elisa Díez

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: El nostre infern de cada dia
PER: Aída Pallarès

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: ESCENES FASCINANTS ENS CONDUEIXEN A L’INFERN
PER: Montse Otzet

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Apocalíptic
PER: Francesc Massip

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: EMBRIAGUEZ VISUAL
PER: Carmen del Val

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Notable espectacle d’inauguració del Grec, tot i no ser el més directe de La veronal
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
8