• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
recomana
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • Home
  • /
  • Molt soroll per no res
  • /
  • en la fèrtil, rica i delitosa illa del teatre
CRÍTIQUES
imagen
Francesc Massip
PER: Francesc Massip

VALORACIÓ

9

ANAR A FiTXA DE L’OBRA ENLLAÇ EXTERN

en la fèrtil, rica i delitosa illa del teatre

Publicat el: 3 de novembre de 2015

CRÍTiCA: Molt soroll per no res

Àngel Llàcer té el talent natural de la comunicabilitat i la virtut congènita de crear bon rotllo al seu entorn, aspecte especialment valuós en un art col·lectiu com és el teatre. L’escena de Molt soroll per no res respira  felicitat i gaudi en tots els seus ressorts. No es fa una lectura novedosa de la cèlebre comèdia shakespeariana, ni hi ha un biaix particularment interessant, però la Sala Gran del TNC és una festa: l’alegria va per barris i es fa encomanadissa i es treu la màxima rendibilitat de tots els elements dramàtics que entren en joc. El maridatge, aparentment estrambòtic, d’obra de Shakespeare i musical de Broadway (passat pel filtre de la cinematografia clàssica hollywoodiana) lluny de resultar un híbrid monstruós, es converteix en un potent mecanisme de gaudi, generador d’endorfines d’efectes exaltants. Fins i tot hi ha una cita a l’escena elisabetiana: els tres nivells, situant els músics en directe al de dalt de tot. Música de Cole Porter sota la batuta, també feliç, de Manu Guix; interpretacions líriques de gran intensitat, particularment en la poderosa veu d’Aida Oset (la Hero del conte), i actuacions espurnejants de Bea Segura (ben tornada!), David Verdaguer, Victòria Pagès, Lloll Bertran o Albert Triola. Un espectacle concebut en estat de gràcia i que produeix un irresistible estat d’exultació.

CRÍTIQUES RELACIONADES / Molt soroll per no res

TÍTOL CRÍTiCA: Un divertiment divertit

PER: Toni Polo
Img 20161123 171959
VALORACiÓ

7

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Al públic li agraden els musicals

PER: Josep Maria Viaplana
Josep Maria Viaplana
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: El mejor musical de factura catalana que he visto

PER: Elisa Díez
Elisa Díez
VALORACiÓ

10

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Shakespeare vestit de seda

PER: Maite Guisado
Maite Guisado
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Shakespeare, a ritme de Cole Porter

PER: César López Rosell
César López Rosell
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Teatre per fer feliços els espectadors

PER: Marc Sabater
Marc Sabater
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Un Shakespeare? No, no. Un Llàcer!

PER: Teresa Bruna
Teresa Bruna
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: La comèdia musical arrossega Shakespeare

PER: Jordi Bordes
Jb Defi
VALORACiÓ

7

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: «Perfecte, tallem!»

PER: Andreu Sotorra
Andreusotorra
VALORACiÓ

10

LLEGiR MÉS

NEWSLETTER


SUBSCRIU-TE
recomana
E-mail: [email protected]

Amb el suport de

  • x
  • instagram
  • facebook
  • youtube
  • spotify
  • tiktok
  • tiktok

Avís legal Cookies Privacitat