CRÍTIQUES

VALORACIÓ
6
La perillositat del món virtual
Publicat el: 11 d'octubre de 2016
CRÍTiCA: L’inframón
Lliurats com estem a les noves tecnologies i a les xarxes socials, no està de més donar un toc d’alerta un toc d’alerta. Això és el que fa amb encert Juan Carlos Martel, qui va molt més enllà explorant els límits de la perversitat humana: en un món virtual, res no està limitat, res no està castigat. “Inframòn” és una obra sobre la desesperació de l’ésser, que fart de la realitat que el rodeja, es lliura als plaers de la xarxa.
La idea és esplèndida i el desenvolupament també: la separació física que uneix el món real del virtual és reeixida i el joc de llums, que ens trasllada d’un lloc a l’altre, també. La presència imponent d’Andreu Benito -el Papa- dona còs a l’obra i només trobem a faltar una mica més de ritme i més desenvolupament en la història de la investigació que encapçalada per Mar Ulldemolins. En aquells moments, situacions una mica repetitives, és quan “Inframòn” baixa d’intensitat, però sortosament torna a recuperar.se en la recta final, uns minuts finals realment sorprenents.
CRÍTIQUES RELACIONADES / L’inframón
TÍTOL CRÍTiCA: Sense límits…Sense conseqüències?
PER: Pep Barbany

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Inquietant ‘thriller’ sobre el món virtual
PER: César López Rosell

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Quan Alícia no sabia què era Internet
PER: Andreu Sotorra

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Pulcre quadre de perversions sense sang ni dolor, fictici i condemnable alhora
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Un text pertinent amb una posada en escena excel·lent
PER: Marc Sabater

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Una telaraña de dramaturgia con una magnífica puesta en escena
PER: Elisa Díez

VALORACiÓ
7