CRÍTIQUES

VALORACIÓ
7
La transfòbia del bisturí
Publicat el: 7 de febrer de 2015
CRÍTiCA: Limbo
El
quart espectacle de la Companyia L’Era de les Impuxibles confirma el
valor d’aquest multidisciplinari grup d’artistes. Amb música en
directe, dansa i teatre de text, s’endinsa en el terreny de les
emocions personals d’un transexual que viu amb dubtes interns i
reforçada lluita el seu canvi de dona a home. La passió amb què
enfronta el protagonista la seva transformació és paral·lel amb la
solvència amb la qual la pianista, la cantant i actriu i dues
ballarines van conduint un discurs que pot semblar allunyat per a
molts, però que la interessant dramatúrgia fa proper i comprensible.
Limbo
respon a aquest model de dansa-teatre o teatre amb moviment o gest
dansat narrat que permet gaudir tant als que expressament busquen
claus contemporànies de comprensió del món, com per als amants
dels musicals i del compromís textual i la dansa descodificada.
Podeu
llegir la crítica de l’espectacle en el següent enllaç
CRÍTIQUES RELACIONADES / Limbo
TÍTOL CRÍTiCA: Lúcido y emotivo tránsito de un yo transexual
PER: Imma Fernández

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Una peça amb molt de matís, moments reveladors i instants que vénen ganes de compartir l’entusiasme
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Un teatre valent i necessari
PER: Aída Pallarès

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Un montaje híbrido que da alas a todos los cuerpos y a todas las almas para que vuelen libres
PER: Elisa Díez

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: ‘Limbo’, l’angoixa del no-lloc
PER: Mireia Izard

VALORACiÓ
8