• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
recomana
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • Home
  • /
  • Perra de nadie
  • /
  • Torna la Carrasco dimatges contundents. veus en off eloqüents i dramatúrgia fragmentada
CRÍTIQUES
imagen
Jb Defi
PER: Jordi Bordes

VALORACIÓ

8

ANAR A FiTXA DE L’OBRA ENLLAÇ EXTERN

Torna la Carrasco dimatges contundents. veus en off eloqüents i dramatúrgia fragmentada

Publicat el: 22 d'abril de 2017

CRÍTiCA: Perra de nadie

Marta Carrasco cada cop desmanega més els seus personatges, les trames i la seva lleu psicologia que habita a l’escenari. Es decanta per la imatge, les ganes de ballar i per un recurs d’una lletjor estètica, que la defineix i la individualitza. Perra de nadie manté una fórmula de personatges histriònics (ingenus, tendres, ferits, vulnerables) amb el vestuari preciosista, lluminós, la música que ompla l’esperit. No hi ha pràcticament raons que justifiquin les, de fet, no transicions. Van juxtaposant-se, l’una sobre les altres. Totes són Marta Carrasco però cap deixa que s’expliqui massa. Hi ha un somni, un malson, una sensació de ser dèbil i de no poder gaudir de la seva llibertat. La màscara, els elements que l’atenallen apareixen i desapareixen. Hi ha una emoció que traspassa però que no necessita recolzar enlloc. Aquesta decisió deixa un pèl desamparat l’espectador que li agradi trobar una certa explicació racional (segur que hi és però corre a una capa de molta profunditat). Després d’un llarg parèntesi, l’últim espectacle vist a Catalunya és B. Flowers, al 2013, que també renombraria amb Bijoux, la coreògrafa torna amb el seu to expressionista, sense filtres i que menysté la trama i els raonaments. De fet, a No sé si... (2012) ja va arrencar aquest distanciament cap a una dansa construïda amb la farsa per fugir de la tristor, de la desesperació.

CRÍTIQUES RELACIONADES / Perra de nadie

TÍTOL CRÍTiCA: Impresionante trabajo

PER: Ferran Baile
Ferran Baile
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Coppelia renacida

PER: Juan Carlos Olivares
Juan Carlos Olivares
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Cadella emjogassada

PER: Jordi Sora i Domenjó
imagen placeholder
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Fulgurant

PER: Francesc Massip
Francesc Massip
VALORACiÓ

10

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Impactante y poderosísimo grito de libertad de Marta Carrasco

PER: Elisa Díez
Elisa Díez
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: MARTA CARRASCO SUBYUGA EN EL GREC CON SU “PERRA DE NADIE”

PER: Carmen del Val
Carmen Del Val
VALORACiÓ

7

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Intensa i passional

PER: Montse Otzet
Montse Otzet
VALORACiÓ

7

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Marta Carrasco dispara xàfecs emocionals

PER: Núria Cañamares
Núria Cañamares
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

NEWSLETTER


SUBSCRIU-TE
recomana
E-mail: [email protected]

Amb el suport de

  • x
  • instagram
  • facebook
  • youtube
  • spotify
  • tiktok
  • tiktok

Avís legal Cookies Privacitat