• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
novaveu
  • QUI SOM A # NOVAVEU
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • ACTIVITATS
  • RECOMANA
  • QUI SOM A # NOVAVEU
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • ACTIVITATS
  • RECOMANA
  • Home
  • /
  • Altres
  • /
  • Molt soroll a l’àtic
CRÍTIQUES #NOVAVEU

Altres

per Cèlia Ventura
imagen
Cèlia Ventura
PER: Cèlia Ventura
ANAR A FiTXA DE L’OBRA

Molt soroll a l’àtic

Publicat el: 19 de febrer de 2020

CRÍTiCA: Altres

Molt soroll per res

Teatre Tantarantana, 2 d’abril de 2017

e9c1f51a97744aa713c8967fc1a2c65b_XL

Quan sentim el nom de William Shakespeare ens ve al cap un gran teatre, monòlegs carregats i paraules estrafolàries. Es fa estrany pensar en un espai petit completament auster. Però això és el que ha fet la Gemma Sangerman. Ha agafat la coneguda obra de Molt soroll per res i l’ha col·locada a l’àtic del Tantarantana. Allunyada de la grandiloqüència de la versió feta fa poc al Teatre Nacional de Catalunya (en aquell cas Molt soroll per no res) aquesta no compta amb grans números de ball ni amb una escenografia grandiloqüent sinó que posa tot el pes en els quatre actors: Anna Bertran, Eloi Gómez, Óscar Romera i Mariantònia Salas.

L’obra se situa en un temps més aviat atemporal per tractar un tema tant universal com l’amor. Utilitza la música per fer que el públic identifiqui on està passant l’acció tot i que en algun moment l’acompanyament és innecessari. A vegades el silenci té més poder que la més bonica de les melodies. Els actors aconsegueixen interpretar els personatges tirant cap al camí de la sobreactuació. Encara que en alguns moments aquesta és una mica excessiva, això és també el que fa que aquesta versió despunti. Tots quatre fan de l’escenari casa seva i aconsegueixen expressar-se tant amb les paraules com amb els moviments.

En conclusió, aquesta versió de Molt soroll per res aconsegueix captivar i fer passar una bona estona al públic al voltant d’un clàssic, aconseguint que fins i tot els més petits siguin capaços d’entendre’l i emocionar-se.

TORNAR A CRÍTIQUES
CRÍTIQUES RELACIONADES / Altres

TÍTOL CRÍTiCA: Per morir-se de riure

PER: Adriana G Andreo
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: 18 minuts per emocionar

PER: Sílvia Mercè i Sonet
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Borratxera sensorial hipnòtica

PER: Mar Soler
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Proximitat en un gran musical

PER: Cèlia Ventura
Cèlia Ventura
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Els Amics tenen un estrany poder

PER: Laura Masmiquel
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Concha Buika: para ella

PER: Belén Caparrós
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Katie Mitchell: Barcelona i Edinburgh

PER: Júlia Boixader
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Rosario Flores, 25 años de pura energía

PER: Belén Caparrós
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Crònica: el TNT dinamita el sistema

PER: Nil Martín
Img 2416 2
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: L’ombra de Mozart és allargada

PER: Juan de Miquel
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Rialles improvisades

PER: Cèlia Ventura
Cèlia Ventura
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Sonaron voces de muerte, sonaron cerca

PER: Maria Pujol
Maria Pujol
LLEGiR MÉS
novaveu
[email protected]

Amb el suport de

  • x
  • instagram
  • tiktok

Avís legal Cookies Privacitat