• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
novaveu
  • QUI SOM A # NOVAVEU
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • ACTIVITATS
  • RECOMANA
  • QUI SOM A # NOVAVEU
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • ACTIVITATS
  • RECOMANA
  • Home
  • /
  • Altres
  • /
  • Concha Buika: para ella
CRÍTIQUES #NOVAVEU

Altres

per Belén Caparrós
imagen
imagen placeholder
PER: Belén Caparrós
ANAR A FiTXA DE L’OBRA

Concha Buika: para ella

Publicat el: 19 de febrer de 2020

CRÍTiCA: Altres

Buika: Para mí
Auditori de Girona, 17 de noviembre de 2017

Concha Buika a la voz, Josue Ronkio al bajo, Ramón Porrila e Israel Suárex “El Piraña” a la percusión y Santiago Cañada al trombón aterrizan en el Festival de Temporada Alta.

Concha Buika es una artista con giros musicales variopintos entre base africana, reggae, flamenco… La gira de conciertos de este año está titulada como “Concha Buika: para mi”. Este título resulta ser muy adecuado para lo que fue el espectáculo en el Auditori de Girona.

El público esperaba, tal y como lo indicaba el programa, un espectáculo con los diferentes estilos de la artista haciendo un especial hincapié en el flamenco. En realidad, fue un espectáculo que la propia Concha Buika disfrutó, pero desde sus músicos hasta el público no acabó de encajar. Por momentos parecía que conectaba, pero en varias ocasiones el público se mostraba descontento esperando esos temas flamencos. La artista disfrutó de un espectáculo para ella con mucha letra africana y estilo libre en el que ella se sentía muy cómoda. Cabe decir que ni siquiera interpretó todos sus temas más esperados.

A pesar de la falta de conexión con el aire que se respiraba entre el público y la artista, cabe reconocer que su increíble voz en varios momentos hizo vibrar al auditorio entero. Por momentos, parecía que se quedaba embrujada entre letras y la música en una especie de limbo inalcanzable.

Belén Caparrós

TORNAR A CRÍTIQUES
CRÍTIQUES RELACIONADES / Altres

TÍTOL CRÍTiCA: Per morir-se de riure

PER: Adriana G Andreo
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: 18 minuts per emocionar

PER: Sílvia Mercè i Sonet
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Molt soroll a l’àtic

PER: Cèlia Ventura
Cèlia Ventura
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Borratxera sensorial hipnòtica

PER: Mar Soler
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Proximitat en un gran musical

PER: Cèlia Ventura
Cèlia Ventura
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Els Amics tenen un estrany poder

PER: Laura Masmiquel
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Katie Mitchell: Barcelona i Edinburgh

PER: Júlia Boixader
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Rosario Flores, 25 años de pura energía

PER: Belén Caparrós
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Crònica: el TNT dinamita el sistema

PER: Nil Martín
Img 2416 2
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: L’ombra de Mozart és allargada

PER: Juan de Miquel
imagen placeholder
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Rialles improvisades

PER: Cèlia Ventura
Cèlia Ventura
LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Sonaron voces de muerte, sonaron cerca

PER: Maria Pujol
Maria Pujol
LLEGiR MÉS
novaveu
[email protected]

Amb el suport de

  • x
  • instagram
  • tiktok

Avís legal Cookies Privacitat