CRÍTIQUES

VALORACIÓ
7
Totes les cares de Txékhov
Publicat el: 13 d'octubre de 2021
CRÍTiCA: L’oncle Vània. Oskaras Korsunovas
És cèlebre el desacord entre Txékhov i Stanislavski pel to de les obres de l’autor, que les considerava comèdies mentre que el director les va dirigir com a drames i va marcar el cànon. Oskaras Koršunovas no es mulla: al contrari, la seva versió de ‘L’oncle Vània’ coqueteja entremaliada amb les diferents lectures que amaga el text, les combina i fins i tot les enfronta, donant lloc a un fris polièdric que revela tota la potència del clàssic.
CRÍTIQUES RELACIONADES / L’oncle Vània. Oskaras Korsunovas
TÍTOL CRÍTiCA: Paisatges (lituanocatalans) de l’ànima (russa)
PER: Ana Prieto Nadal

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Innovador Oncle Vania
PER: Ferran Baile

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Vania desencadenado
PER: Imma Fernández

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: La gallina que traspassa la quarta paret
PER: Ramon Oliver

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: El casalot maleït
PER: Pep Vila

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Chéjov fuera de tono
PER: Gabriel Sevilla

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Tites, tites, tites… taca taca i porró
PER: Andreu Sotorra

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Koršunovas i ‘L’oncle Vània’
PER: Joaquim Armengol

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Vània eixelebrat
PER: Dani Chicano

VALORACiÓ
6
TÍTOL CRÍTiCA: Korsunovas esvalota el galliner
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
8