CRÍTIQUES

VALORACIÓ
9
Una espurna de fragilitat enmig d’un abocador pudent
Publicat el: 18 de març de 2016
CRÍTiCA: Hamlet. Pau Carrió
Aquest Hamlet que catapulta, novament Pol López com a intèrpret i Pau Carrió com a director que sap adaptar amb criteri passa per totes les emocions de l’auca. Aborda, des d’un text desbrossat i en un espai un tant inhòspit (una fredor que insinua com podia ser el castell d’Elsinor per a un Hamlet orfe, desconsolat i solitari), la incomprensió del protagonista, que és vist per boig que cal protegir. Però també deixa preciosos detalls d’Ofèlia, Certrudis, Claudi i, fins i tot, Poloni. Rosencratz i Guilederstern estan ugats en un punt còmic i també, en certa manera, la fragilitat d’Horaci, l’únic supervivent, testimoni d’un odi castrador.
Abans d’estrenar ja no quedaven entrades lliures. Hi ha el compromís de tornar-ho a programar. Estigueu ben desperts perquè aquest Hamlet no deixa de ser tremendament fidel a l’original però està servit amb una estranya frescor, d’actors que trenquen la quarta paret i s’expressen fora del personatge amb un punt d’ironia. Res destorba. Pol López, sí, convenç amb una paleta d’emocions inacabable però és que també està moolt ben acompanyats per cada un dels membres del repartiment.
CRÍTIQUES RELACIONADES / Hamlet. Pau Carrió
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Enid Negrete

VALORACiÓ
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Enid Negrete

VALORACiÓ
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Enid Negrete

VALORACiÓ
TÍTOL CRÍTiCA: Un Hamlet amb esperit punky
PER: Maite Guisado

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Recolzat en un Pol López que és tot nervi, Carrió s’apropa a “Hamlet” amb una claredat més funcional que brillant
PER: Ramon Oliver

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: El valor del relleu generacional a l’escenari
PER: Andreu Sotorra

VALORACiÓ
10