CRÍTIQUES

VALORACIÓ
8
La tragicomèdia del convers
Publicat el: 23 de gener de 2016
CRÍTiCA: Ser-ho o no
La diverses trobades a l’escala entre dos veïns són la base on reposa l’estructura d’aquest text de l’autor francès Jean-Claude Grumberg (1939), un dramaturg fonamental al seu país (fins el punt que alguna de les seves peces s’estudia a les escoles) de qui ara es representa per primer cop una obra a les nostres contrades. (…)
La posada en escena és sòbria, la il·luminació càlida i l’escenografia naturalista. Aquest espai escènic potencia el treball dels actors en una direcció plantejada de manera clàssica i marcant molt el gènere. Josep Maria Flotats fa el treball més equilibrat i delicat que li hem vist, al contrari que Oriol Puig a qui el director ha reservat el gest més enèrgic i en algun moment l’expressió massa histriònica. Bones interpretacions individuals i, sobretot i molt destacable, connexió entre els dos actors.
CRÍTIQUES RELACIONADES / Ser-ho o no
TÍTOL CRÍTiCA: Religión para dummies
PER: Alba Cuenca Sánchez

VALORACiÓ
5
TÍTOL CRÍTiCA: L’abordatge del tabú
PER: Núria Cañamares

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Una lliçó identitària
PER: Toni Polo

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: El fanatisme, de qualsevol mena, es fabrica
PER: Andreu Sotorra

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: El millor Flotats, a ‘Ser-ho o no’
PER: César López Rosell

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Per acabar (o no) amb la qüestió jueva
PER: Aída Pallarès

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: el discret retorn de Josep M. Flotats
PER: Francesc Massip

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Comèdia de situació que no oblida la reivindicació sense perdre el bon to
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
8