• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
recomana
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • Home
  • /
  • Molt soroll per no res
  • /
  • Un divertiment divertit
CRÍTIQUES
imagen
Img 20161123 171959
PER: Toni Polo

VALORACIÓ

7

ANAR A FiTXA DE L’OBRA ENLLAÇ EXTERN

Un divertiment divertit

Publicat el: 1 de novembre de 2015

CRÍTiCA: Molt soroll per no res

És Shakespeare.
És música en directe. És
Cole Porter (i altres). Són Marc Artigau i Àngel Llàacer. És el TNC… vull dir
que sabem de què estem parlant. I no ens equivoquem. Aquesta versió musical de
Molt soroll per no res (una mica
llarga, potser) es fa veure i fins i tot es deixa tararejar. És el que es
busca. I es troba, perquè omplir la sala gran del TNC (com està passant sovint)
no és fàcil.

La història
d’embolics shakespeareians és divertida i alegra, colorida, animada. Ens porta a
deixar-nos endur pels nostres impulsos, a passar de tot, a ser feliços, a
gaudir de la vida. Hi ha alguna cosa millor, encara que haguem de trobar-la al
teatre i (ai…) no a la vida? Tots aquests anhels els vivim i els cantem a través de la relació (impossible!) entre Benedicte i Beatrice, una parella
tan antagònica que
acaba abraçant-se. O la de Claudio, enamorat
bojament de la seva promesa, Hero, però encara més atrapat per la tradició de la puresa; l’engany el posarà a prova i triarà…
les cadenes de la compostura de l’època, esclar.

La posada en
escena (l’orquestra en una segona planta és un encert
perquè li dóna el protagonisme
que al fos no tindria) acaba d’arrodonir-ho tot, traslladant la trama als temps gloriosos de Hollywood
on, a ben segur, històries d’amor, d’atzar, de traïcions i de punyetes n’hi va haver un munt. Tot molt esbojarrat, molt “llaceresc” i molt divertit. Interpretada amb masses somriures, a ben segur, els amants del musical continuaran omplint
la sala gran.

CRÍTIQUES RELACIONADES / Molt soroll per no res

TÍTOL CRÍTiCA: en la fèrtil, rica i delitosa illa del teatre

PER: Francesc Massip
Francesc Massip
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Al públic li agraden els musicals

PER: Josep Maria Viaplana
Josep Maria Viaplana
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: El mejor musical de factura catalana que he visto

PER: Elisa Díez
Elisa Díez
VALORACiÓ

10

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Shakespeare vestit de seda

PER: Maite Guisado
Maite Guisado
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Shakespeare, a ritme de Cole Porter

PER: César López Rosell
César López Rosell
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Teatre per fer feliços els espectadors

PER: Marc Sabater
Marc Sabater
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Un Shakespeare? No, no. Un Llàcer!

PER: Teresa Bruna
Teresa Bruna
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: La comèdia musical arrossega Shakespeare

PER: Jordi Bordes
Jb Defi
VALORACiÓ

7

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: «Perfecte, tallem!»

PER: Andreu Sotorra
Andreusotorra
VALORACiÓ

10

LLEGiR MÉS

NEWSLETTER


SUBSCRIU-TE
recomana
E-mail: [email protected]

Amb el suport de

  • x
  • instagram
  • facebook
  • youtube
  • spotify
  • tiktok
  • tiktok

Avís legal Cookies Privacitat