CRÍTIQUES

VALORACIÓ
8
Humanitat fins a la fi
Publicat el: 14 de juny de 2014
CRÍTiCA: Els dies feliços
Tots els actors i actrius tenen en ment aquest paper, aquest personatge que algun dia, quan l’experiència, la seguretat en les pròpies capacitats i fins i tot el moment professional, ho permetin, volen fer si o si. Si a més tenen el privilegi de poder escollir el director, està claríssim que es troben entre els elegits. Així s’explica la gènesi de l’enèsima revisió del clàssic Els dies feliços de Samuel Beckett, que ha ajuntat de nou a Emma Vilarasau i Sergi Belbel.
I el repte, cal avisar els espectadors, no és únicament per a aquestes estrelles del teatre català. Perquè, acostumats a propostes escèniques de riure fàcil o de llenguatges i fórmules més properes a la televisió i el cinema, enfrontar una vegada més al teatre de l’absurd de Beckett ens obliga a canviar les nostres prioritats, oblidar-nos de entendre-ho tot i deixar-nos seduir per un joc teatral tan complex i inquietant com absorbent i seductor.
(continuar llegint en castellà)
CRÍTIQUES RELACIONADES / Els dies feliços
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Andreu Sotorra

VALORACiÓ
10
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: María José Ragué

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Interpretació intensa i generosa, bona il·luminació, espai previsible
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Crónicas marcianas
PER: Juan Carlos Olivares

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Una gran interpretació i preguntes de molts tipus
PER: Toni Polo

VALORACiÓ
6
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Aída Pallarès

VALORACiÓ
8