CRÍTIQUES

VALORACIÓ
8
Connexió, joc, equilibri, risc
Publicat el: 30 de gener de 2023
CRÍTiCA: L’home que perdia els botons
Un joc al carrer amb un artilugi que es porta al límit. Una peça de connexió amb el públic que es queda captivat per la sorpresa i l’equilibri, sense una trama ni pràcticament un personatge. Hi ha un interès en descobrir i en compartir. I això, tant orgànic permet una comunicació fluïda.
Circ Pànic, posteriorment va estrenar MiraT jugant amb un element que podia tenir una certa imatge a vaixell augmentant el risc però, potser, quedant més hermètic per a l’espectador. En aquest primer treball de Jordi Panareda es desentén de cap trama. En té prou en jugar a descobrir les capacitats d’aquest perxa xinesa pendulant. Com Manolo Alcàntara, la investgació neix en construir un prototip per generarintriga i equilibri (Maña).
(espectacle vist en vídeo)
CRÍTIQUES RELACIONADES / L’home que perdia els botons
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Iolanda G. Madariaga

VALORACiÓ
9