CRÍTIQUES

VALORACIÓ
6
bodega bohemia?
Publicat el: 12 de juny de 2015
CRÍTiCA: El crim de la germana Bel
Per
uns moments hem cregut que entràvem a una rediviva Bodega Bohemia, on les
velles glòries dels locals d’espectacles del Paral·lel estiraven la seva
carrera artística fins a límits que ratllaven la coentor. Però no, estàvem al
Romea, i El crim de la Germana Bel no
escau a la programació habitual del preuat coliseu. És una peça menor, irregular,
però amb unes intèrprets que trepitgen amb força l’escenari. Teresa Vallicrosa sap
construir una germana Bel aspra i autoritària com correspon a l’amargada actriu
que protagonitza la sèrie televisiva d’èxit i que es fon amb el personatge,
pàl·lid reflex de l’Eva de Mankiewicz. És una actriu enèrgica i amb una
esponjosa varietat de registres, i que s’acobla bé amb Anna Casas en el rol de
la seva jove parella, que es mostra desimbolta en l’actuació i amb una veu
lírica molt notable. No es queda enrere María José Peris, i tanmateix l’espectacle
té un to polsós i un cert sonall a quincalla que desmereix el talent de les actrius.
CRÍTIQUES RELACIONADES / El crim de la germana Bel
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Víctor Giralt

VALORACiÓ
TÍTOL CRÍTiCA: Inaudible, previsible… un crim per a la trajectòria de La Pavana
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
5