• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
novaveu
  • QUI SOM A # NOVAVEU
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • ACTIVITATS
  • RECOMANA
  • QUI SOM A # NOVAVEU
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • ACTIVITATS
  • RECOMANA
  • Home
  • /
  • Alan, el musical
  • /
  • UN ADEU NO HA SIGUT MAI TAN BONIC
CRÍTIQUES #NOVAVEU

Alan, el musical

per Aina Zarapico
Alan El Musical
1.1
PER: Aina Zarapico
ANAR A FiTXA DE L’OBRA

UN ADEU NO HA SIGUT MAI TAN BONIC

Publicat el: 5 de febrer de 2025

CRÍTiCA: Alan, el musical

Alan, El Musical. Aina Zarapico.

 

 

 

 

Fotografia: Aina Zarapico

Alan, El Musical

Teatre de Bescanó, 25 de gener de 2025

Alan El Musical explica la història de l’Alan Montoliu, qui va haver de lluitar molt per demostrar constantment qui era ell. Mar Puig i Mateu Peramiquel aconsegueixen despertar totes les emocions que els éssers humans posseïm, per connectar amb el protagonista, cridar i plorar juntament amb ell.

Una història que commou i et fa sentir la vida de l’Alan com si fos teva, et porta a moments que mai haguessis imaginat viure. L’Alan i jo vivim al mateix món, però com són de diferents els nostres mons… Quina gran feina ha fet WeColorMusic portant als escenaris aquest espectacle, on la música en viu crea la força necessària perquè la interpretació sigui el que s’espera veure.

El musical aconsegueix el que es proposa en tot moment; explica la història de manera positiva i optimista, al costat de la família, però sempre volent conscienciar del bullying i el seu impacte. Ander Mataró (Alan), Patricia Paisal (Mare), Vinyet Morral (Mia) i Joan Vázquez (Avi i societat) fan una gran feina perquè tot quedi reflectit de la millor manera, posant aquest gra de sorra per ajudar a transformar una mica més aquesta societat tan podrida que hem deixat construir entre tots i totes.

El que sembla d’entrada un espectacle familiar, es converteix, també, en una obra de teatre per a adults, que no us enganyi “la portada del llibre”, ja que és un espai per a tothom, per conscienciar i per fer-nos una mica més humans entre totes.

Aina Zarapico

@entreciutats

TORNAR A CRÍTIQUES
CRÍTIQUES RELACIONADES / Alan, el musical

No hi ha crítiques relacionades

novaveu
[email protected]

Amb el suport de

  • x
  • instagram
  • tiktok

Avís legal Cookies Privacitat