A.K.A. (Also Known As)
Sala Flyhard, 31 de març de 2018
Comunicat oficial a tot el jovent que sol pensar que el teatre és per a vells, avorrit, lent, grandiloqüent, etc.: Feu el favor d’apropar-vos a la Sala Flyhard a veure A.K.A. (Also Known As).
Daniel J. Meyer firma un text emocionant, ple d’humor i tendresa, fidel retrat de la generació adolescent actual. I no es queda en la superfície, doncs la temàtica amagada deixa veure una sensibilitat especial per la injustícia i el món on ens ha tocat viure.
Honestedat, treball i, sobretot, frescor es respira en aquesta proposta que compta amb una interpretació per suar samarreta de la mà d’Albert Salazar, un actor que des del minut zero es guanya al públic amb la seva mirada directa, vital i juganera. Tot sol manté l’atenció d’una posada en escena plena de canvis, salts en el temps, música i dansa. S’agraeix el risc i s’aplaudeix el resultat aconseguit. Montse Rodríguez, en la direcció, ofereix un ampli ventall de recursos escènics que juguen a favor de la narració d’un monòleg que podria haver caigut en la monotonia. No és el cas. La directora ja té experiència en aquest tipus de posades en escena individuals, doncs amb Ricard de 3r, una altra peça també de temàtica adolescent, ja va deixar clar que sap el que fa.
A.K.A. (Also Known As) és un projecte de petit format d’una qualitat inqüestionable i amb un potencial enorme per girar per sales o prorrogar. És aquest teatre el que pot fer que els més joves comencin a valorar el fet escènic com una font de cultura i entreteniment equiparable, en molts nivells, al cinema o la literatura.
Raúl Coluche
@RaulColuche