• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
novaveu
  • QUI SOM A # NOVAVEU
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • ACTIVITATS
  • RECOMANA
  • QUI SOM A # NOVAVEU
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • ACTIVITATS
  • RECOMANA
  • Home
  • /
  • Dopaland
  • /
  • Dos pandis
CRÍTIQUES #NOVAVEU

Dopaland

per Àlex Grande
Dopaland Cartel 1
Img20221008195045
PER: Àlex Grande
ANAR A FiTXA DE L’OBRA

Dos pandis

Publicat el: 16 de novembre de 2022

CRÍTiCA: Dopaland

Dopaland
Sala Fènix

Dopaland és una història que tracta sobre el desig i la societat consumista. L’espectacle està situat en un parc temàtic infantil, en un espai ple de fantasia on tot ha de ser perfecte. Aquesta atracció temàtica està enfocada per a les famílies que, almenys per un dia, poden fugir de les penes i la indignació per un econòmic preu.

Dos treballadors es troben en una habitació: la responsable de personal que tracta d’animar a l’empleat (almenys, ho intenta…) a partir d’una situació que no es pot permetre en el món de fantasia. Han d’intentar trobar una solució. En la sala tancada i lluny de la fantasia i felicitat que els envolta, poden parlar i obrir les seves emocions i pensaments per abraçar i qüestionar l’estranya i absurda societat en què viuen.

Un espectacle cent per cent recomanable, on els riures estan assegurats i on et replantejaràs la teva realitat i posaràs en dubte la societat. Aquesta obra proposa buscar la pròpia felicitat, tot i les conseqüències. Entrar en el món màgic és molt senzill per l’ambient i l’escenografia. A més, els dos intèrprets tenen una dinàmica curiosa a l’hora de representar els seus personatges. L’expressivitat i la motivació per la feina, de la responsable de personal (Anna Castells) fa que l’empleat sobrepassat (Felipe Cabezas) sigui més conscient, les emocions dels personatges es contrasten entre si. La diferència entre ells porta a riures absurds i incòmodes i et deixa amb ganes de córrer a explicar la seva història.

Àlex Grande
@alex_gral_27

TORNAR A CRÍTIQUES
CRÍTIQUES RELACIONADES / Dopaland

TÍTOL CRÍTiCA: La tirania de la felicitat

PER: Auri Alós
Auri Alos Profilepicture 1536x1536
LLEGiR MÉS
novaveu
[email protected]

Amb el suport de

  • x
  • instagram
  • tiktok

Avís legal Cookies Privacitat