• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
recomana
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • Home
  • /
  • Amor & Shakespeare
  • /
  • Un Shakespeare amable i fàcil servit per bons professionals
CRÍTIQUES
imagen
Teresa Ferré
PER: Teresa Ferré

VALORACIÓ

6

ANAR A FiTXA DE L’OBRA ENLLAÇ EXTERN

Un Shakespeare amable i fàcil servit per bons professionals

Publicat el: 19 de juliol de 2015

CRÍTiCA: Amor & Shakespeare

Amor i Shakespeare, és un espectacle d’aquells que tindrà gran ressò. D’entrada uneix dues temàtiques que poden atreure molts tipus de públic teatral, més encara si van juntes, i la serveix amb un repartiment d’intèrprets coneguts i consolidats (s’ha promocionat especialment la presència de l’actriu cinematogràfica Ariadna Gil). 

La fórmula és fàcil. Guillem-Jordi Graells construeix una dramatúrgia de teatre dins el teatre amb el clàssic per excel·lència escollint fragments de Treballs d’amor perduts, Els dos cavallers de Verona i Molt soroll per no res. Segons aquesta particular visió l’amor shakesperià es decanta per la comèdia d’embolics, descartant totalment Romeu i Julieta perquè tal i com se’ns explica al principi “al final moren tots”. 

Però Shakespeare sempre és Shakespeare i més en una posada en escena que té com a espai de fons Montjuïc, amb una escenografia de fusta molt encertada, un vestuari fantàstic i molt funcional de María Araujo i unes perruques per a les actrius meravelloses. Així que la paraula del bard ens endinsa poc a poc en un espectacle on els protagonistes són uns intèrprets que resolen de manera professional la comesa.  En els treballs individuals, tot i que és la més jove, cal destacar Laura Aubert per la seva versatilitat en els canvis constants de personatges que realitza de principi a fi de l’espectacle  a ritme vertiginós (des de simple narrador a servent, passant per frare) i a Rosa Renom pel domini del registre i la dicció. En el camp dels personatges masculins és Jordi Boixaderas qui resulta el cavaller més convincent.

CRÍTIQUES RELACIONADES / Amor & Shakespeare

TÍTOL CRÍTiCA: Una suggerent matrioixca de Shakespeare que encapsula amb fragància l’amor i la comèdia

PER: Jordi Bordes
Jb Defi
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: On brolli la paraula que es faci l’acústica

PER: Andreu Sotorra
Andreusotorra
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Un bombonet…

PER: Teresa Bruna
Teresa Bruna
VALORACiÓ

7

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Shakespeare desenfadado

PER: Enid Negrete
Enid Negrete
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: La joia de l’amor

PER: Núria Sàbat
Núria Sàbat
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Welcome to the Grec…

PER: Elisa Díez
Elisa Díez
VALORACiÓ

6

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: oxitocines

PER: Francesc Massip
Francesc Massip
VALORACiÓ

9

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: UN REFRESCANT SHAKESPEARE

PER: Ferran Baile
Ferran Baile
VALORACiÓ

8

LLEGiR MÉS

TÍTOL CRÍTiCA: Proposta elegant i populat, indicada per a les nits d’estiu

PER: Manuel Pérez i Muñoz
Manuelperezimunoz2 756x756
VALORACiÓ

7

LLEGiR MÉS

NEWSLETTER


SUBSCRIU-TE
recomana
E-mail: [email protected]

Amb el suport de

  • x
  • instagram
  • facebook
  • youtube
  • spotify
  • tiktok
  • tiktok

Avís legal Cookies Privacitat