CRÍTIQUES

VALORACIÓ
7
Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
Publicat el: 6 d'agost de 2019
CRÍTiCA: Atraco, paliza y muerte en Agbanäspach
Es curiós: veient l’espectacle que tanca el cicle T6 d’aquesta temporada i de qualsevol altra temporada futura del TNC ( i que ha resultat ser també el T6 més estimulant del curs, i un dels més divertits de tot el cicle) em vaig recordar de la interesant i irregular adaptació d’El mestre i Margarita que Pep Tosar va estrenar fa uns pocs mesos . Tosar omplia el seu muntatge de malicioses referències a un teatre molt semblant al TNC, dirigit per un director molt semblant a Sergi Belbel. I ara, potser sense tanta malicia però sens dubte amb força gràcia, són Nao Albet i Marcel Borràs els que juguen al metateatre inventant-se a la seva obra un teatre que també podria recordar al nostre temple nacional de les arts escèniques , dirigit per un director que podria recordar a una mena de Belbel mafiós i d’ambició desmesurada. Tot plegat dins un espectacle potser una mica descompensat però decididament brillant que es permet també fer broma a costa dels monstres sagrats amb tendència a autolesionar-se en viu i en directe,dels teatrers teòrics obsessionats en buscar la veritat escènica fugint com del dimoni de les convencions del teatre burgès, o dels popes i les papesses de la dansa contemporania i el mim profund a l’estil Marceau. Es diria que propiciant aquest fi de festa, Belbel ha volgut fer butifarra a tots els que li retreuen el seu tarannà clàssic, i deixar anar el gamberro que porta dins.
CRÍTIQUES RELACIONADES / Atraco, paliza y muerte en Agbanäspach
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Elisa Díez

VALORACiÓ
3
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Elisa Díez

VALORACiÓ
3
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: José Carlos Sorribes

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: José Carlos Sorribes

VALORACiÓ
9
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Ramon Oliver

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Juan Carlos Olivares

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Juan Carlos Olivares

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Teresa Bruna

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Teresa Bruna

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Carme Tierz

VALORACiÓ
6
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Carme Tierz

VALORACiÓ
6
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Andreu Sotorra

VALORACiÓ
7
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Christian Machio

VALORACiÓ
5
TÍTOL CRÍTiCA: Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l’antiga base de dades)
PER: Christian Machio

VALORACiÓ
5