• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
recomana
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • Home
  • /
  • Articles
  • /
  • Trivial 7. Travessia Recomana 8.
ARTICLes
placeholder

per gestio_recomana

Trivial 7. Travessia Recomana 8.

Publicat el: 25 de setembre de 2019

Un dels objectius principals de Recomana és renovar el paper de la crítica atorgant-li, també, el paper de prescriptor: a més de generar continguts, cal acompanyar el públic en la seva experiència en arts escèniques a través d’activitats en grups reduïts. Aquestes accions es materialitzen des del 2013 en diferents cicles i s’adapten segons el moment i les necessitats dels diversos agents amb qui treballem.

Des del 19 de setembre i fins al 31 de desembre, obrim un nou cicle de Travessia Recomana, que passarà per 15 sales diferents i es presentaran fins 27 accions de postfunció, sempre amb la complicitat dels membres de la plataforma de Recomana i buscant la persona idònia per a cada acció amb el públic.

Convertir-vos en viatgers del Travessia Recomana té premi. Si responeu els Trivials (de moment, en paper, en breu obrirem el canal digital en la nostra nova web) podeu accedir a premis vinculats amb la cultura, com ara un Carnet del TRESC, un àpat al restaurant Can Lluís o una experiència a l’Escape Hunt de la Sagrada Família. Teniu de temps per respondre els trivials fins al 31 de desembre a les 18 hores.

Mentre no activem la pestanya de Trivials a portada i a les fitxes, anirem abocant les preguntes en aquest espai. Us recomanem que apunteu les respostes correctes i les entreu al sistema quan es tigui operatiu (serà qüestió d’alguna setmana,, previsiblement). AA l’olfacte del viatger despert, caldrà sumar-li aquests dies una dosi de paciència. Gràcies per la vostra complicitat.

Trivial 7. Karen

1) Quants anys recula “Karen”

43 anys enrere

13 anys enrere

23 anys enrere

2) On va néixer el personatge marroquí que apareix al muntatge?

A Rabat

A Salt

A Lleida

3) Quins personatges se’ls cita però són absents a l’obra?

Els dos fills dels dos matrimonis que apareixen a l’obra

Els dos fills de l’únic matrimoni que apareix a l’obra

Els dos nois i una noia de l’únic matrimoni que apareix a l’obra

CRÍTIQUES RELACIONADES /

No hi ha crítiques relacionades

NEWSLETTER


SUBSCRIU-TE
recomana
E-mail: [email protected]

Amb el suport de

  • x
  • instagram
  • facebook
  • youtube
  • spotify
  • tiktok
  • tiktok

Avís legal Cookies Privacitat