Pareidolia. Juegos para activar la imaginación

Espectacle d'objectes, visual i sensorial estructurat com un joc en complicitat amb el públic i basat en la capacitat de la nostra ment per reconèixer figures concretes en formes abstractes, com quan mirem els núvols, les taques de la paret o les vetes de la fusta. Un viatge sense paraules a la imaginació on només cal observar lúdicament els objectes i matèries que ens rodegen per descobrir les seves històries. Un joc de transformació dels elements escènics al servei de sorprenents associacions, analogies i metàfores visuals que impliquen l'espectador de forma creativa. Un univers poètic i còmic on, de sobte, tot pot tenir vida. Una experiència escénica que apel·la els sentits, estimula la curiositat i les ganes de deixar-se sorprendre.

Crítica: Pareidolia. Juegos para activar la imaginación

12/09/2019

Magia sin fuegos artificiales

(...)

Materiales simples, magia sin fuegos artificiales y con una creatividad desbordante. Un espectáculo para toda la familia que como su nombre indica activa la imaginación. Si bien es cierto que hay algunas partes que están más dirigidas a los más pequeños de la casa, la belleza estética que desprende todo el espectáculo no contempla edad.

El poder de la mente es crucial para reconocer las figuras concretas en formas abstractas que plantea este espectáculo que mezcla el teatro de objetos, visual y sensorial. Además la complicidad de un público, que aunque en la sombra de la sala, está muy presente durante la pieza, el universo poético y cómico le interpela directamente y siente como se le estimulan los sentidos, se le despierta la curiosidad y al final se deja sorprender.