SiNOPSi
<< Un futur d’impossibles, un poble de mar des d’on imaginar >>
Natalia Ginzburg va escriure Poble de mar l’any 1968. Una obra on hi confluïen qüestions com la dificultat de trobar una casa, la precarietat i la impossibilitat d’imaginar el futur. Gairebé seixanta anys després, un text de Natalia Ginzburg puja, per fi, a escena per primera vegada a Barcelona.
Tot recollint les paraules de l’obra, l’adaptació de Guillem Sánchez Garcia proposa una apropiació de les paraules originals per descobrir què expliquen del nostre present amb una adaptació que trasllada l’obra original al nostre context cultural, temporal i geogràfic.
Com si poca cosa hagués canviat, la dificultat d’imaginar el futur, de trobar una casa on viure o la precarietat dels joves, segueixen a l’ordre del dia. A través de les paraules d’una de les autores més importants del segle XX, buscarem en la ficció respostes possibles a enigmes compartits.