SiNOPSi
En aquest monòleg d’humor, basat en el seu propi llibre, l’actriu i humorista Pilar Ordóñez parla sense manies de sexe, posant al servei del públic tota la gamma de la sexualitat femenina. Inclou la lectura de testimonis reals de dones i homes que posen de manifest què agrada, i què no, al gènere femení en el sexe.
Utilitzant el fenomen tupper sex, (reunions de dones per parlar de sexe amb venda d’aparells erotics), Pilar Ordóñez mostra en aquest espectacle algunes d’aquestes joguines, creant un animat monòleg d’educació sexual amb visió de gènere, on la divulgació i l’humor van de bracet.
Una obra divertida i àgil, en una nova forma de parlar de sexe sense pudor. Imprescindible pels que no s’atreveixin a preguntar o desitgin apropar-se al coneixement de la seva pròpia sexualitat de manera relaxada i divertida.
Espectacle en castellà