SiNOPSi
Guy Cassiers és un dels grans referents europeus de la creació escènica. Indagador excepcional, els seus espectacles combinen tecnologia i literatura.
Actualment treballa en un projecte sobre textos de Jonathan Littell (The Littell project), que inclou dos muntatges: aquesta performance basada en un assaig de Littell (“Le sec et l’humide”) sobre el llibre “La campanya de Rússia” del líder belga nazi Léon Degrelle, i, per al 2016 (amb la col·laboració de Temporada Alta), una peça sobre la novel·la “Les Benignes”.
A “Le sec et l’humide” Cassiers experimenta tècniques de distorsió sonores i ens posa en la pell d’un historiador que va perdent el control del tema durant una conferència sobre Degrelle.