• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
recomana
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • CRÍTIQUES
  • ARTICLES
  • PÒDCAST
  • ACTIVITATS
  • #NOVAVEU
  • QUI SOM
  • BLOG
  • CONTACTE
  • Home
  • /
  • El circ dels impossibles
  • /
  • Impossible tancar la boca, tinguis l’edat que tinguis
CRÍTIQUES
Stigman02
Carme Canet 256x256 Resize 240x240
PER: Carme Canet
Per divertir Per meravellar

VALORACIÓ

9

ANAR A FiTXA DE L’OBRA

Impossible tancar la boca, tinguis l’edat que tinguis

Publicat el: 30 de maig de 2025

CRÍTiCA: El circ dels impossibles

Els mags i els clowns, són d’aquells artistes que, sovint, actuen sols, que fan espectacles unipersonals, tot exercint la seva especialitat. Tot i que darrere, o fins i tot al costat (com és el cas), els calgui un munt d’equip.

Ignasi Stigman és mag, però també malabarista, i showman, o sigui algú que, com diu l’És a dir, té el sentit de l’espectacle i del contacte directe amb el públic.

Això és així.

I abdueix grans i petits. Per què artísticament i tècnica és impecable. Amb els números més clàssics i d’altres actualitzats.

Però alhora “El circ dels impossibles” té una habilitat especial. I és que fa un tast per diferents tècniques de circ. És a dir, ell és tots els artistes de circ en un sol espectacle. No és només un espectacle de màgia, és un espectacle de circ, amb tots els ets i uts.

Probablement, la seva formació en Psicologia fa que sigui un mentalista boníssim, que fa participar grans i petits, deixant-nos a tots bocabadats.

Però també té formació en interpretació teatral i musical, així com de ballarí.

Tot això fa que sigui un artista molt complet que, com és el cas, amb una dramatúrgia i un guió ben cuidats, “El circ dels impossibles” fora bo que no us el perdéssiu.

Nota: Ah! I felicito també els pares que van portar tota una colla de preadolescents, com a festa d’aniversari del seu fill. Una bona manera de valorar el fet que el teatre és una experiència única i exclusiva, i en el cas de la màgia, jo diria que més.

Ell és tots els artistes de circ en un sol espectacle

CRÍTIQUES RELACIONADES / El circ dels impossibles

No hi ha crítiques relacionades

NEWSLETTER


SUBSCRIU-TE
recomana
E-mail: [email protected]

Amb el suport de

  • x
  • instagram
  • facebook
  • youtube
  • spotify
  • tiktok
  • tiktok

Avís legal Cookies Privacitat