CRÍTIQUES

VALORACIÓ
7
L’etern retorn a Moscou
Publicat el: 3 de febrer de 2020
CRÍTiCA: Drei Schwestern
El risc ha tornat al Lliure. La nova direcció de Juan Carlos Martel aposta en part de la seva programació per una sana obertura de les fronteres entre llenguatges escènics. El cicle d’espectacles ‘Katharsis’ ha augmentat l’ambició per uns dies presentant obres que porten la hibridació encara més lluny. És el cas de ‘Drei Schwestern’, una versió molt lliure de ‘Les tres germanes’ de Txékhov de la pròspera directora Susanne Kennedy, plat fort internacional servit en col·laboració amb el festival Sâlmon, una altra cita en curs on la creació més transgressora treu pit…
CRÍTIQUES RELACIONADES / Drei Schwestern
TÍTOL CRÍTiCA: The end is not the end is not the end is not….
PER: Ramon Oliver

VALORACiÓ
8
TÍTOL CRÍTiCA: Ensopides de tanta pantalla, pobres germanes
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
6