ITINERARIS

Itinerari Fira Mediterrània 2019

Com ja és habitual, els crítics de Recomana ajudem a contextualitzar alguns dels espectacles que es programen en aquesta edició de Fira Mediterrània, la primera que dirigeix Jordi Fosas. Donem referències sobre els espectacles a partir de la trajectòria dels seus creadors. Més endavant, ja enfrescats dins de la Fira, Núria Cañamares parlarà sobre algunes de les propostes, vistes in situ.

Seguiu ben amatents a la fira, que es desplega per teatres, carrers i places. Recomana us hi vol acompanyar.

Dansa

Animal de séquia

Direcció: Mariantònia Oliver

De vegades sembla que aspectes diversos d'una mateixa cosa, digueu-li cultura popular i alta cultura...

Crítiques ( 2 )
Familiar

En Patufet (i els seus pares)

Companyia: Teatre Nu

Aquesta adaptació de la popular rondalla catalana, una de les preferides per als menuts de casa, fa...

Crítiques ( 2 )
Dansa

Save the last dance for me

Alessandro Sciarroni, creador italià que acaba de rebre el Lleó d’Or de la Biennal de Venècia, ha en...

Crítiques ( 0 )
Familiar

A la fresca

Tres pallasses surten amb una cadira gegant a prendre la fresca al carrer, generant algunes situacio...

Crítiques ( 1 )
Circ

Teia

Direcció: Irene Vicente Salas

L’acròbata Júlia Farrero ens convida a fer una pausa en el ritme frenètic en que estem immersos amb...

Crítiques ( 3 )
Dansa

La mesura del detall

Direcció: Magí Serra

Direcció: Pau Portabella

Direcció: Los Moñekos

La mesura del detall és una reflexió sobre la bellesa i la fragilitat de les nostres vides, una peça...

Crítiques ( 3 )
Dansa

[kórps]

Proposta escènica multidisciplinària que té com a eix expressiu la dansa contemporània i dialoga amb...

Crítiques ( 3 )
Dansa

Àer. Premi Delfí Colomé 2018

Àer és una peça de dansa contemporània i música electrònica que revisa una dansa tradicional popula...

Crítiques ( 0 )
Teatre

Llum trencada

Companyia: Iguana Teatre

Direcció: Pere Fullana

El cop d’estat del 18 de juliol de 1936 va trencar els somnis de gran part de la població i per a le...

Crítiques ( 3 )