Recomana.cat



PROPERES recomanACCIONS presencials
)

Postfunció de ''Fairfly''
21/1/2018   19:00    Teatre Municipal Cal Bolet

Descripció activitat:
Marc Sabater modera la postunció en el que La Calòrica  presenta un espectacle en què, en clau de broma embogida, qüestiona el món de l'emprenedoria i la precarietat laboral alhora.

Organitza:Teatre CalBolet de Vilafranca del Penedès amb Recomana (i el suport de la Diputació de Barcelona)
Quan: 21/1/2018  19:00
On:Teatre Municipal Cal Bolet
Adreça:C. de Cal Bolet, 3
Condicions per assistir a l'activitat:
Accés lliure. Preferible haver assistit abans a l'espectacle.


 

Prefunció i postfunció de ''Sinestesia''
27/1/2018   20:15    Teatre Auditori de Granollers

Descripció activitat:
Clàudia Brufau exposa la trajectòria d'aquesta companyia en una xerrada anterior a la coreografia. També hi haurà una conversa amb la companyia, un cop acabada la coreografia.

Organitza:Teatre Auditori de Granollers amb Recomana (i el suport de la Diputació de Barcelona)
Quan: 27/1/2018  20:15
On:Teatre Auditori de Granollers
Adreça:Carrer de Torras i Bages, 50
Condicions per assistir a l'activitat:
Accés lliure.


 

Ensenyar a fer crítiques dins del Tots Dansen
29/1/2018   16:00    Teatre Principal d'Olot

Descripció activitat:
Olot Cultura convida els professors que intervenen al programa Tots Dansen a disposar d'eines per poder ampliar l'experiència coreogràfica a altres disciplines. S'impartirà coneixement per poder partir d'una base sobre  la tipologia de la dansa i també per desenvolupar materials (entrevista, crònica, programa de mà, crítica...) que ajudin a difondre la funció i que procurin extendre el privilegi del Tots Dansen, més enllà dels alumnes que hi participen ballant-hi.

Organitza:Olot Cultura amb la col·laboració de Recomana
Quan: 29/1/2018  16:00
On:Teatre Principal d'Olot
Adreça:pg. d'en Blay, 5
Condicions per assistir a l'activitat:
Cal inscripció prèvia a Olot Cultura. 

Es fa una sessió única de 16 a 20 hores.


 

 
 
A LA CUINA
(seguiment d'assajos, residències artístiques, reflexions...)